Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 24 marca 2014

BALU BALU RECENZJA

Witajcie :)
Przez ostatnie kilka dni testowałam produkcik od Balu Balu :)

Zaczeło się całkiem niewinnie u Nich na stronie: kto cycuje - no JA oczywiście :)

Okazało się, że firma ma nowy produkt do testowania - wyśmienicie, ale było tajemniczo :)

PS. Polecamy się na przyszłość :)

Po pierwsze MEGA PLUS za wysłanie paczuszki prosto do Nas do UK - wielka radość :)

No i paczuszka dotarła starannie zapakowana owienięta wstążeczką i logiem firmy :)


Na pierwszy rzut oka, mówie -  'Kurka cóż to może być?'

Oglądam i oglądam i z wielkim rozmachem otworzyłam i wyskoczył mi duuży kawałek materiału.
Dalej sierotka marysia się zastanawiam jakbyż to użyć :D

Tak to wyglądało: zmientolone przeze mnie i ułożone:)


No i ODKRYŁAM- EUREKA, z tyłu na karteczce z logiem

GENIALNIE!!

To bierzemy się do roboty ;)

Jako szal dla mamy no super :)
Materiał jest baardzo mięciutki i miły w dotyku - na pierwszy rzut oka wiadomo że nie bubel żadny, na szyji u mamy można owinąć dwa bądź trzy razy - tak samo u dziecka.
Testowałam ze starszą córką :) Ale odkryłam jeszcze jedno użycie tego szala :)

Przedstawie Wam najpierw Siebie i córeczkę :)

PS. NIE PRZESTRASZCIE SIĘ MNIE ;D




Naprawdę materiał super mięciutki,więc w chłodniejsze dni napewno ochroni szyjke :)

A teraz drugie użycie - zwłaszcza super dla dzieci jak czapki nie ma a w uszy wieje.
Jak mowiłam szaliczek jest dosyć duży, więc jak tylko zawieje to można tył chustki zarzucić na głowe :)

Wybaczcie mine mojej gwiazdy :p
Co najważniejsze jak założe 'kapturek' to materiał idealnie przylega do głowy, więc przy wietrze nie zarzuci do tyłu :) Więc mamy 2 w 1 czapko szalik :)

Dodam jeszcze że w środku materiału jest również metka z logiem firmy :)

JESTEM W 10000% ZADOWOLONA Z PRODUKTU, POD KAŻDYM WZGLĘDEM I NAPEWNO POSŁUŻY DŁUUUGI CZAS :)

A tu przedstawiam kilka innych produktów firmy Balu Balu





ZAPRASZAMY DO BALU BALU!!

:):)


2 komentarze:

  1. super ten otulaczek ;)
    Ja z checia sprawdzilabym tą płachtę na nosidełko,bo często jeździmy,a u nas wiatry nad morzem... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałaś niespodziankę, bo do końca nie było wiadomo z jaką zawartością będzie paczka. A tu taka niespodzianka !
    Ładny kolor i jak wiele zastosowań !

    OdpowiedzUsuń